Az áruház kezelése

Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Ön minél egyszerűbben megtalálhassa és megvásárolhassa a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk, és azon túlmenően próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Önnek a lehető legtöbb javaslatot, és információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan.

Böngészés

Az áruházban Ön rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről. Ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges. A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthat termékeket, amelyek egy átmeneti tárolóba kerülnek, s ha Ön regisztrálja magát adatai megadásával ezen cikkek azonnal megrendelhetőek, így nem szükséges, hogy bejelentkezés után újra kiválassza azokat. A termékek megtekintésére egy többszintű menüstruktúrát hoztunk létre. A főoldalon található hivatkozások segítenek a fő termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kap. Itt választhat a termékek közül, és eljuthat a termékek részletes információs oldalaira, amelyen már fénykép és részletes leírás is található. A lap oldalán láthatja a méretválasztó lenyíló ablakot és minden méret mellett az árat, illetve itt teheti kosarába a terméket. Amennyiben szeretne más termékeket is megtekinteni, az áruház minden oldalán megtalálható kezelőgombok segítségével böngészhet tovább.

Rendelés

Érvényes rendelést Ön csak regisztráció után, a szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni. Természetesen lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhet áruházunkból. A regisztrációt megelőzően, vagy követően kosarába elhelyezheti a kívánt termékeket. Itt választhat fizetési és szállítási módot. 2022 09 01-től - az állami szabályozás szerint - webáruházunkban kizárólag magánszemélyeket áll módunkban kiszolgálni, amennyiben cégként szeretne megrendelést leadni úgy a 70/555-55-22 telefonszámon tud információt kapni a lehetséges rendelési lehetőségekről

Elektronikus Áruházunkban minden magánszemély vásárolhat, aki érvényes regisztrációval rendelkezik.

A Vevő a regisztrációval egy időben, magára nézve kötelezően elfogadja a jelen üzletszabályzatot, kijelenti, hogy azt ismeri, értelmezte, és tisztában van a rendelés, és a teljesítés feltételeivel.

Adatvédelem

Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk.

Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél az cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ekkor azonban, az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

Vevőszolgálat

Üzemeltető: Aranyorso.hu
Képviselő: Kaszás-Vizi Bernadett EV.

Adószám: 64788100-1-23
Cégjegyzékszám: ES-159460
Cégstatisztikai számjel: 64788100-5242-231-03

Bankszámlaszám 51000091-10004373-00000000

Telephely: 6500 Baja Czirfusz Ferenc utca 37.
Telefon: 70/555-55-22
Fax: 79/428-143

A fenti elérhetőségek kizárólag a vásárlóinkkal történő kapcsolattartást hivatottak szolgálni. Megkérjük az ügynököket, telemarketingeseket, hogy se a saját, se a mi időnket ne rabolják ajánlataikkal, spam-et ne küldjenek e-mail címeinkre! A kellemetlenségek elkerülése érdekében kérjük, hogy tartsák tiszteletben kérésünket!

Az értékesített áru megnevezése:

Előfestett kézimunka alapanyag - Gobelin kép, Hímzéshez használt kellékek úgy mint, hímző keret, hímző állvány, hímzőtű, osztott hímző, egyéb kézimunka kellékek.

Webtárhely üzemeltetője:

Cégnév:               MediaCenter Hungary Kft.

Postai cím:          6001 Kecskemét, Pf. 588.

Székhely cím:     6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6

Telefon:              76 / 575-023

Fax:                   76 / 575-024

Adószám:           13922546-2-03

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Szavatosság és jótállás

Ha a szolgáltatott termék minőségileg hibás, az szerződésszegést jelent és a hibás teljesítés következményeit, szavatossági, jótállási igényeket von maga után. A szavatosság és a jótállás minőségvédelmi eszközök, mindkettő a kötelezett (kereskedő) helytállását jelenti arra nézve, hogy a termék vagy a szolgáltatás megfelel a törvényi, illetőleg a szerződéses követelményeknek. A jótállás – hétköznapi nevén garancia – a hibátlan teljesítésért vállalt fokozott helytállás. Azoknak a tartós fogyasztási cikkeknek a körét (pl.: személygépkocsi, háztartási berendezések stb.), amelyekre jótállási kötelezettség terjed ki, a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet tartalmazza. Nem kizárt azonban, hogy a jogszabályban nem szereplő termékekre a kereskedők önként vállaljanak jótállási kötelezettséget.

Bizonyos termékekre – pl.: textiltermékekre vagy lábbelikre – nem jótállás, hanem szavatosság vonatkozik. A jótállás és a szavatosság keretében ugyanazokat az igényeket lehet érvényesíteni, az eltérés a kettő között a helytállási kötelezettség időtartamánál (a törvényi jótállás a teljesítést követő egy év) és a bizonyítási kötelezettségnél (a jótállás teljes időtartama alatt végig a kereskedőt terheli, míg szavatosságnál csak a teljesítést követő első hat hónapban, utána pedig a fogyasztót) mutatkozik meg.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Elállás joga

A Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény (Ptk.) 306. §-a alapján, hibás teljesítés esetén Ön:

a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek (a kereskedőnek) a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.

b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni – választása szerint –megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A szerződéstől való elállás azt jelenti, hogy olyan állapotot kell létrehozni, mintha a szerződés létre sem jött volna, vagyis Ön visszaadja a terméket, és visszakapja a teljes vételárat. Ebben az esetben az eladó köteles a vevő által kifizetett összeget az áru visszaszolgáltatását követően haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni.

Valamint a  45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályai a mérvadóak.

Figyelem!

A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Ezen felül, a pénzvisszaküldés költsége is levonódik a visszafizetésre kerülő összegből Az eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A Vevő nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha a vevő a terméket már használta, vagy az a vevőnél megsérült, károsodott.

Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg vevőszolgálatunkat az ( Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. ) e-mail címen.

Szállítási és teljesítési feltételek

Az Aranyorso.hu a megvásárolt termékeket raktárkészlet függvényében a 2-3 munkanapon belül, de legkésőbb öt munkanapon belül szállítja. Kivéve, ha az adott terméknél más szállítási határidő van feltüntetve. Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését.

Amennyiben a megrendelt gobelinképnél a fonallal együtt opciót választja, azt a következő feltételekkel tudjuk szállítani:

- Az osztott hímzővel szállított gobelinkép csomag tartalmazza az kívánt méretben megrendelt gobelinképet, az annak kihímzéséhez elegendő az adott gobelinkép színei alapján kiválogatott osztott hímzőket és egy darab hímzőtűt. Használati útmutató, hímzési segédlet illetve egyéb leírás nem képezi a csomag részét, ezekről bővebb tájékoztatás e-mailben az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen kapható.

-A gobelinképeket Puppets illetve Venus osztott hímzővel szállítjuk általában vegyes összetételben, törekedve a legtökéletesebb színhűségre, amennyiben csak egy márkából szeretné a fonalcsomag összeállítását, ezt kérjük a megrendelésben a megjegyzés rovatban feltüntetni szíveskedjen.

- Az általunk forgalmazott gobelineken a gyártó által feltüntetve DMC színkódolás található ezek pontosságáért, illetve a gobelin oldalán feltüntetett színek hitelességéért, azoknak pontos meglétéért illetve színhűségéért weboldalunk felelősséget nem vállal. Ezért a gobelinképhez adott fonalszíneket nem a kép oldalára festett színek alapján állítjuk össze, hanem a képen emberi szemmel látható színek alapján, így előfordulhat, hogy a kép oldalára festett színek számától eltérő számú árnyalat kerül be a csomagba.

- A gobelin gyártója által kiadott közlemény szerint nem a forgalomban lévő osztott hímzők színéhez festik a gobelint így előfordulhat, hogy az osztott hímzők kiválasztásánál pontosan a képen lévő színt nem lehet megtalálni, ezért weboldalunk a képen lévő adott színhez legközelebb eső árnyalatot küldi a csomagban, törekedve arra, hogy a kihímzett kép a legtökéletesebb színharmóniát mutassa.

- Előfordulhat, hogy ugyanazon fonalkódszámon lévő osztott hímző árnyalatában eltér egymástól ezért webáruházunk az osztott hímzők árnyalatbeli különbözőségéért felelősséget nem vállal, reklamációval a Coats Craft Hungary Kft ügyfélszolgálatához lehet fordulni.

- DMC osztott hímzőt webáruházunk nem forgalmaz, így a gobelineket DMC márkájú osztott hímzővel nem áll módunkban szállítani.

Választható fizetési lehetőségek:

Előzetes átutalás - CSAK BANKSZÁMLÁVAL RENDELKEZŐ VÁSÁRLÓINKNAK!

Átutalással történő fizetés esetén csak előre utalást fogadunk el. A számlánkon való jóváírást követően tudjuk küldeni az ajánlott csomagot. Ha gyorsan szeretne hozzájutni a megrendelt termékekhez, kövesse az alábbi pontokat!

  1. Adja le megrendelését. Válassza ki a Fizetési módnál az előzetes átutalást.
    A beérkezett rendeléseket folyamatosan rögzítjük.
  2. A rendelést  visszaigazoljuk e-mailben. Ha nincs véletlenül valamely termék, azt jelezzük!
  3. A visszaigazoló e-mail elküldése után 15 nap áll rendelkezésre, hogy megérkezzen a számlánkra átutalása, ha ez nem teljesül akkor sajnos a továbbiakban nem tudjuk tartani a termékeket és töröljük a rendelését.

Az előre utalással megrendelt áruk postai úton jutnak el Önhöz, melynek díjszabása Magyarország területére egységesen házhozszállítással 1990.- Ft

Az előre utalással megrendelt áruk postai úton jutnak el Önhöz, melynek díjszabása Magyarország területére egységesen postán maradó vagy postapontra történő szállítás esetén 1490.- Ft

Ebben az esetben a szállítási határidő 3-5 munkanap.

Bankszámlaszámunk: 51000091-10004373-00000000
Bankszámla tulajdonos: Kaszás-Vizi Bernadett EV.

Az utalás megjegyzés rovatában mindenképp tüntesse fel a megrendelő nevét és a befizetés tárgyát. „Gobelin megrendelés”

Postai utánvétel

A Postai utánvétellel megrendelt áruk postai úton, utánvétellel jutnak el Önhöz, melynek díjszabása Magyarország területére egységesen házhozszállítással 2290.- Ft.

A Postai utánvétellel megrendelt áruk postai úton, utánvétellel jutnak el Önhöz, melynek díjszabása Magyarország területére egységesen postán maradó vagy posta pontra történő szállítás esetén 1990.- Ft.

Ebben az esetben Ön átvételkor a postásnak fizeti ki a rendelt termékek vételárát és a szállítási költséget (1990 Ft vagy 2290 Ft)

A postai díjak árváltoztatási jogát fenntartjuk!

Miután a Magyar Posta Logisztika részére a csomagot átadtuk, annak 3-5 munkanapon belül meg kell érkeznie Önhöz, amennyiben a megrendelés Magyarország területére szól. Csomagokat a posta 5 munkanapig tartja megőrzésre utána visszaküldi a feladónak, az újabb feladás költsége a megrendelőt terheli.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a postás előtt szíveskedjék megvizsgálni és ha sérült, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot.

Ha nem érkezne meg a csomag, mindenekelőtt a helyi postahivatalban érdeklődjön a küldemény után, mert előfordulhat, hogy a kézbesítő nem hagy értesítést. Ha egy héten belül nem érdeklődik a postán, előfordulhat, hogy a csomagot visszaküldik nekünk azzal a megjegyzéssel, hogy a címzett a küldeményt nem kereste. Amennyiben 2 hét elteltével, sem érkezik meg a csomag, kérjük, írja le e-mailben vagy jelezze telefonon, hogy még mindig nem kapta meg a küldeményt, pedig a postán érdeklődött. Ebben az esetben cégünk a postán TUDAKOZVÁNYT indít el a küldemény eltűnéséről és tájékoztatja Önt az ügy kimeneteléről.

Át nem vett csomagok újra feladása

Amennyiben a Magyar Posta a csomagot részünkre visszajuttatja az alábbi üzenetek bármelyikével:

  • Ismeretlen
  • Elköltözött
  • Cím elégtelen
  • Nem kereste

akkor a rendelést 15 munkanapig megőrizzük és ha utána sem keresik, automatikusan töröljük.

Amennyiben a vásárló mégis igényt tart a termékre és a csomag a mi hibánkból nem került kézbesítésre, úgy térítésmentesen újra fel adjuk azt, amennyiben viszont a csomagot a megrendelő hibája miatt ( hibásan vagy pontatlanul megadott szállítási cím vagy név, lakhely változás ) nem tudja a posta kikézbesíteni a másodszori feladási díja a megrendelőt terheli.

Utánvételes csomag esetén az első feladás utáni visszáru költséget nem terheljük rá a megrendelőre.

A Jogviták rendezése:

Az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platform melynek linkje a következő:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Reklamáció

Reklamáció esetében kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot. Munkatársaink készséggel segítenek minden probléma megoldásában.
Reklamációt csak írásban e-mail ( Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. ) vagy levél formájában tudjuk elfogadni. A reklamációt néhány napon belül megvizsgáljuk, az eredményről és további teendőkről a vásárlót írásban értesítjük.

Reklamáció esetén a terméket ne utánvéttel, vagy portósan adja fel, mert az így visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.
Az első csere termék kiszállításáért nem számítunk fel posta-és csomagolási költséget. A második cserétől számítva 1690.- Ft. posta-és csomagolási költséget számítunk fel.

Az Aranyorso.hu fenntartja magának a jogot, hogy a weboldalt előzetes figyelmeztetés nélkül megváltoztassa, illetve annak működését időlegesen vagy tartósan szüneteltesse, illetve megszüntesse.

A weboldal használója elfogadja, hogy a weboldal módosításából, működésének felfüggesztéséből illetve megszüntetéséből eredő kárért az Aranyorso.hu sem a felhasználó, sem pedig harmadik személy irányába nem felelős.